Retourneren
Niet helemaal tevreden over jouw aankoop? Dat kan, bij ons heb je 14 dagen de tijd om artikelen te retourneren.
Graag op voorhand een mailtje naar karen@illi-roeselare.be
Terugsturen kan daarna via deze link https://illi.shipping-portal.com/rp/
Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
- Je kan de artikelen gratis retourneren in de winkel. We storten het geld zo snel mogelijk terug. Het is onmogelijk om in de winkel zelf een terugbetaling te doen.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door Illi niet aangenomen, ongeacht de reden van het terugsturen.
- De artikelen in kwestie dienen in originele staat te zijn, onbeschadigd, ongedragen, voorzien van het aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden.
- Juwelen zijn voorzien van een specifiek beveiligingssysteem met barcode. Wanneer deze verwijderd is kan er niet geruild worden.
- Oorringen worden om hygiënische redenen niet teruggenomen.
- Artikelen in solden worden niet geruild of teruggenomen.
- De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Illi.
- Bij retourneren binnen de gestelde voorwaarden zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendingskosten) binnen 14 dagen aan u overgemaakt worden. Voor de terugbetaling wordt er gebruik gemaakt van hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt werd voor de oorspronkelijke aankoop.
- De niet recupereerbare gemaakte kosten aan derden door 'Illi', voor het uitvoeren van de verkoop op afstand en een rechtstreeks gevolg zijn van de keuze van de klant om niet te kiezen voor de goedkoopste standaardlevering (pick-up in de winkel Illi, Wallenstraat 11, 8800 Roeselare), vallen integraal onder de verantwoordelijkheid van de klant en blijven bijgevolg verschuldigd. Deze kosten worden in mindering gebracht van het terug te betalen bedrag. Enkel indien zou blijken dat 'Illi' de verkeerde goederen heeft geleverd, of indien de goederen fouten zouden bevatten, is de klant niet verantwoordelijk voor de niet recupereerbare gemaakte kosten. Deze kosten, inclusief de terugzendingskosten, zullen integraal door 'Illi' worden gedragen.
Vind je niet meteen een antwoord op jouw vraag?
Je kan ons altijd contacteren via karen@illi-roeselare.be